thatfunnyblog:

Looking at your grades at the end of the year like

image

(Source: illkim, via geeks-rule-the-world)

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

inritum:

reblog and make a wish!


this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

(via bloodsquirt)

(Source: oceanluverr, via bloodsquirt)

“I am a very private person, yet I am an open book.
If you don’t ask…I won’t tell.”

~ (via haileymr)

(Source: iamboundtowin, via bloodsquirt)

angel-with-a-nerf-gun:

"Love is an open doo-"

image

(via geeks-rule-the-world)

(Source: detectivesdoctorscheekbones, via geeks-rule-the-world)

buried-a-lie:

Isn’t it weird how people change and grow apart and stop talking and then one day you see this person who you swore you were going to be friends with forever and you can barely think of a thing to say and then it finally hits you that somewhere along the way your friendship dimmed and you will probably never be close to that person again. I think that’s one of the saddest things I’ve come to terms with lately.

(via vickyyongthegreat)

onemaytolerateaworldfullofdemons:

The only sort of pictures you should be reblogging of Jennifer Lawrence

(via vickyyongthegreat)

~ 2,600 plays

Wake Me Up When September Ends | Green Day

(Source: its-been-nice-existing, via sherlocklivesjohnsmoustachedies)

holyfuckingshitthisguy:

megaandearr:

holyfuckingshitthisguy:

kiingjingaling:

when rly cool artists follow u

image

totally read that as testicles… what the fuck, Steven

Steven!! I read that as testicles too! O.o

Always knew Spongebob was a right dirty! Haha!

(Source: johnnnysmiles)

thouqts:

thinking about my future gives me a headache.

(Source: ungraves, via sp-keep-me-holding-on)

holyfuckingshitthisguy:

kiingjingaling:

when rly cool artists follow u

image

totally read that as testicles… what the fuck, Steven

Steven!! I read that as testicles too! O.o

(Source: johnnnysmiles)

Questions 1-100!
~ Anonymous

yooooo

I finally filled this out. I started it a while ago and after filling it in now, I’ve noticed how much has changed. “/

1: Is there a boy/girl in your life?
There was kind of. But I’ve discovered, he’s a prick ha!

2: Think of the last person who hurt you; do you forgive them?
Haha! Ehm, not sure, I would want an explanation more than anything.

3: What do you think of when you hear the word “meow?”
Cat.

4: What’s something you really want right now?
Happiness.

5: Are you afraid of falling in love?
Yes, because I’m afraid of losing them.

6: Do you like the beach?
If I was skinny I would because I wouldn’t be so self-conscious.

7: Have you ever slept on a couch with someone else?
Yeah.

8: What’s the background on your cell?
Me and my friend Katie on a night out in Newcastle.

9: Name the last four beds you were sat on?
My own, my own air bed, Lynne’s air bed and my bed at my mum’s.

10: Do you like your phone?
Yeah.

11: Honestly, are things going the way you planned?
No chance!

12: Who was the last person whose phone number you added to your contacts?
Ehm, probably Adam’s, and now the first I wanna delete.

13: Would you rather have a poodle or a Rottweiler?
Poodle so I can get it’s hair done.

14: Which hurts the most, physical or emotional pain?
Emotional.

15: Would you rather visit a zoo or an art museum?
Art museum.

16: Are you tired?
All the time.

17: How long have you known your 1st phone contact?
Not that long, wishing I didn’t know the bastard!!

18: Are they a relative?
Nope, an…acquaintance I guess.

19: Would you ever consider getting back together with any of your exes?
Yes, I always think about it, but I guess they’re in the past for a reason.

20: When did you last talk to the last person you shared a kiss with?
Face to face? Monday, for 2 seconds. Still no explanation.

21: If you knew you had the right person, would you marry them today?
If I definitely felt that they were the right person, I would. I wanna settle down.

22: Would you kiss the last person you kissed again?
Yep.

23: How many bracelets do you have on your wrists right now?
5 on my right wrist.

24: Is there a certain quote you live by?
Not sure, because I believe in life quotes but I don’t do anything.

25: What’s on your mind?
A lot of things.

26: Do you have any tattoos?
Yeah, 2. A swallow on my left foot and a skull on my right arm.

27: What is your favorite color?
Red.

28: Next time you will kiss someone on the lips?
Ehm, not sure as I’m currently not seeing anyone.

29: Who are you texting?
No one.

30: Think to the last person you kissed, have you ever kissed them on a couch?
Yeah.

31: Have you ever had the feeling something bad was going to happen and you were right?
Always.

32: Do you have a friend of the opposite sex you can talk to?
Yeah.

33: Do you think anyone has feelings for you?
Ha, unless they are of hate and embarrassment.

34: Has anyone ever told you you have pretty eyes?
Never pretty eyes, crazy eyes. Yeah ha.

35: Say the last person you kissed was kissing someone right in front of you?
Most likely happen and with someone we work with too.

36: Were you single on Valentines Day?
Yep, as always.

37: Are you friends with the last person you kissed?
Well I’m trying to keep the peace and stay friends but I’m getting heavy patched.

38: What do your friends call you?
Scooby Doobie.

39: Has anyone upset you in the last week?
Yep!

40: Have you ever cried over a text?
Yep!

41: Where’s your last bruise located?
My knee, from work.

42: What is it from?
Running after fence jumpers.

43: Last time you wanted to be away from somewhere really bad?
All the time.

44: Who was the last person you were on the phone with?
Apart from a taxi firm, my boss to give him directions to mine for the party haha.

45: Do you have a favourite pair of shoes?
Yeah, my vans trainers.

46: Do you wear hats if your having a bad hair day?
I wear hats all the time.

47: Would you ever go bald if it was the style?
Not because of it being a fashion trend.

48: Do you make supper for your family?
Sometimes.

49: Does your bedroom have a door?
Yes.

50: Top 3 web-pages?
Twitter, tumblr and Facebook.

51: Do you know anyone who hates shopping?
Yeah, me!

52: Does anything on your body hurt?
My back, knee, foot, hips and shoulder.

53: Are goodbyes hard for you?
Yep.

54: What was the last beverage you spilled on yourself?
Coke.

55: How is your hair?
Like shit.

56: What do you usually do first in the morning?
Cup of tea/coffee and cigarette.

57: Do you think two people can last forever?
If they’re meant to be, they’ll be.

58: Think back to January 2007, were you single?
Yes.

59: Green or purple grapes?
Green.

60: When’s the next time you will give someone a BIG hug?
Not sure.

61: Do you wish you were somewhere else right now?
Yep.

62: When will be the next time you text someone?
Well right now if I had someone to text.

63: Where will you be 5 hours from now?
Hopefully still asleep

64: What were you doing at 8 this morning?
Sleeping.

65: This time last year, can you remember who you liked?
Ehm, yeah.

66: Is there one person in your life that can always make you smile?
Yeah.

67: Did you kiss or hug anyone today?
Nope.

68: What was your last thought before you went to bed last night?
Thank fuck I was in bed because I was fucked.

69: Have you ever tried your hardest and then gotten disappointed in the end?
Always!

70: How many windows are open on your computer?
I’m using my phone so, 2, tumblr and my messages.

71: How many fingers do you have?
10.

72: What is your ringtone?
Second & Sebring - Of Mice & Men.

73: How old will you be in 5 months?
Still 21.

74: Where is your Mum right now?
In her bed in her house.

75: Why aren’t you with the person you were first in love with or almost in love?
Because it was just a crush.

76: Have you held hands with somebody in the past three days?
Nope.

77: Are you friends with the people you were friends with two years ago?
A few, I guess.

78: Do you remember who you had a crush on in year 7?
Yeah.

79: Is there anyone you know with the name Mike?
Yep.

80: Have you ever fallen asleep in someones arms?
Yeah.

81: How many people have you liked in the past three months?
2.

82: Has anyone seen you in your underwear in the last 3 days?
Actually yes, last night whilst changing.

83: Will you talk to the person you like tonight?
No. Why bother, when he’s not gonna reply.

84: You’re drunk and yelling at hot guys/girls out of your car window, you’re with?
My friends, most likely from work.

85: If your BF/GF was into drugs would you care?
No I’d join them ha!

86: What was the most eventful thing that happened last time you went to see a movie?
I cried so much I started laughing then went hysterical.

87: Who was your last received call from?
My boss from work asking where my flat was.

88: If someone gave you $1,000 to burn a butterfly over a candle, would you?
Maybe, yeah.

89: What is something you wish you had more of?
Money.

90: Have you ever trusted someone too much?
Yep.

91: Do you sleep with your window open?
No because it slams shut or swings wide open.

92: Do you get along with girls?
Yeah, girls that are like me.

93: Are you keeping a secret from someone who needs to know the truth?
Yeah, because they need to know how they’re affecting me.

94: Does sex mean love?
Not always.

95: You’re locked in a room with the last person you kissed, is that a problem?
No, because then he’ll have to talk to me.

96: Have you ever kissed anyone with a lip ring?
Yeah.

97: Did you sleep alone this week?
Yeah, like always.

98: Everybody has somebody that makes them happy, do you?
Yeah, I guess.

99: Do you believe in love at first sight?
Yeah, actually.

100: Who was the last person that you pinky promise?
Someone from work I think.

xld:

I need a hug or 6 shots of vodka

(via lunatxne)

foggied:

destinyofself:

do you ever feel like a plastic bag drifting through the wind wanting to start again

gravity was such a good film

foggied:

destinyofself:

do you ever feel like a plastic bag drifting through the wind wanting to start again

gravity was such a good film

(via benedictedcumberbabeof221)